L M M X V S D

Unidade de apoio xeneralizado
facebooktwitter

FUNCIONALIDADE AFECTADA EN CASO DE DESACTIVACIÓN
Drupal.visitor.interstitial.0 Persistente Controlar si el intersitial fue mostrado al usuario (en caso de existir) para no volver a mostrarlo constantemente. Si se desactiva, el intersitial se mostrará al usuario en cada carga de página.
PHPSESSID Persistente Usada en PHP para almacenar o identificador dunha sesión. Imprescindible para poder autenticarse en el portal.

• Internet Explorer: Ferramentas -> Opcións de Internet -> Privacidade -> Configuración. Para máis información, podes consultar o soporte de Microsoft ou a Axuda do navegador.
  • Firefox: Ferramentas -> Opcións -> Privacidade -> Historial -> Configuración Personalizada. Para máis información, podes consultar o soporte de Mozilla ou a Axuda do navegador.
  • Chrome: Configuración -> Mostrar opcións avanzadas -> Privacidade -> Configuración do contenido. Para máis información, podes consultar o soporte de Google ou a Axuda do navegador.
  • Safari: Preferencias -> Seguridade.  Para máis información, podes consultar o soporte de Apple ou a Axuda do navegador.

Botóns sociais
Utilizamos botóns sociais para que os nosos usuarios podan compartir páxinas web ou seleccionalas como favoritas. Trátase de botóns para sitios web de medios sociais externos. Estos sitios poden rexistrar información sobre as súas actividades en Internet, incluíndo a nosa web. Pode revisar as condicións de uso e as políticas de privacidade destos sitios web para saber exactamente cómo utilizan a información e para averiguar cómo pode eliminarse ou borrarse dita información.

Servicios web externos
En ocasións utilizamos servizos web externos para amosar contidos dentro das nosas páxinas web. Por exemplo, para amosar imaxes ou vídeos, ou para realizar enquisas. Ao igual que os botóns sociais, non podemos evitar que estos sitios, ou dominios externos, recopilen información sobre o uso que se fai destos contidos incrustados.

Comunicacións a través do correo electrónico
Tamén podemos empregar tecnoloxías de seguemento para determinar se se leeron certas mensaxes de correo electrónico que enviamos, se se fixo clic nos mesmos, ou se se reenviaron, gracias ás cales podemos facer que as nosas comunicacións sexan máis útiles e interesantes. Se non desexa que confirmemos que abreu as nosas mensaxes, que fixo clic nos mesmos ou que os reenviou, é preciso darse de baixa, xa que nós non podemos enviar estos e-mails coa función de seguemento desactivada. Os usuarios rexistrados poden actualizar as súas preferencias de comunicación en calquera momento poñéndose en contacto con nós, ou poden darse de baixa seguindo as instruccións incluidas nas nosas comunicacións por correo electrónico.

www.asociacionamipa.es non asume ningunha responsabilidade por problemas legais ou técnicos causados polo incumplimento por parte do USUARIO das recomendacións incluidas. Esta comunicación faise para o coñecemento e uso dos usuarios, por conseguinte, non debe utilizarse para ningunha outra finalidade.