L M M X V S D

Formación ocupacional
facebooktwitter

Quen somos?

Un grupo de persoas con discapacidade intelectual, familiares, profesionais e persoas voluntarias. Somos persoas cun proxecto compartido.

Como nacemos?

As nosas familias, todas dos Concellos de Dodro, Padrón e Rois, xuntáronse para falar de nós.

Por que? Porque querían o mellor para nós, querían que tivéranos un bo presente e un mellor futuro.

Cando?

As nosas familias decidiron  crear unha asociación sen ánimo de lucro no ano 1997.

Dende o 2010 a nosa actividade cotiá se desenvolve no Centro Ocupacional situado en Sorribas, no Concello de Rois.

Que facemos?

AMIPA apoia de maneira individualizada a cada persoa con discapacidade intelectual, porque cada quen ten as súas necesidades, os seus proxectos, os seus soños,… e cada persoa vive de maneira distinta a súa autonomía e o seu benestar.

AMIPA favorece a inclusión social e laboral das persoas con discapacidade intelectual mediante procesos de formación continua que se desenvolve na propia comunidade e de maneira especial, no Centro Ocupacional de Sorribas, en Rois.

E na actualidade?

AMIPA xestiona o Centro Ocupacional Sorribas, para persoas con discapacidade intelectual. O centro conta con 24 prazas autorizadas, 20 delas son públicas e están concertadas coa Xunta de Galicia.

Ademais AMIPA está inscrita no Rexistro de Entidades Prestadoras de Servizos Sociais da Xunta de Galicia co nº E-1031.

A través da  Orde do 30 de setembro de 2009 AMIPA  foi Declarada entidade de Utilidade Pública.